طرح کسب و کار چیست

مسیر روشن با ریسک کم تر طرح کسب و کار

طرح کسب و کار و یا business plan گزارش و نقشه راه یک کار آفرین است که در شروع کسب و کار خود به شدت به آن نیاز دارد. طرح کسب و کار از آن جهت در مراحل اولیه کسب و کار ، کارآفرینان ضروری می باشد که همانند نقشه ی راه مسیر را به کار آفرینان نشان میدهد و آن ها با توجه به نقشه در دست خود میتوانند به نقاط ضعف و قوت خود پی ببرند و همچنین با استفاده از بیزینس پلن میتوانند نظر سرمایه گذاران و شریک های بالقوه خود را جلب کنند. تعرفه طرح کسب و کار

دلیل ضرورت طرح کسب وکار ؟

تهیه مدل کسب وکار مورد قبول با هدف جذب سرمایه گذاران

طرح کسب و کار توصیفی جامع و کامل در خصوص کسب و کار ، کار آفرینان به مخاطبان ، مشتریان ، و رقبا میدهد. در مدل کسب و کار به بررسی دقیق و جامع در تمامی زمینه های یک کسب و کار نوین از قبیل تولیدات یا خدمات یک شرکت، بازار، مشتریان بالقوه و بالفعل، رقبا، منابع انسانی، منابع تامین مالی، تکنولوژی و ابعاد فنی محصول یا خدمات پرداخته میشود. بنابراین هر فردی با نگاه مختصر به بوم کسب و کار متوجه هدف کار آفرین از راه اندازی کسب و کار جدیدش میشود.

همین حالا سوال خود را ثبت کنید

 

درخواست مشاوره

برای مشاوره ۲۴ ساعته، با مشاوران ما تماس بگیرید

09352269880

  • توصیف دقیق کسب و کار، چشم انداز، و اهداف شرکت
  • معرفی محصول و خدمات و فرآیندهای آن
  • برنامه مالی و تعیین هزینه های سرمایه گذاری

خدمات بیزنس پلن نترنگ

  • شناسایی بازار مناسب و وضعیت رقابت در بازار
  • تعیین استراتژی های بازاریابی و تعیین طرح های بازاریابی
  • خلاصه مدیریتی و تعریف چشم اندازها،اهداف ، و ارزش ها

مزایا طرح کسب و کار

شناسایی عوامل درونی و بیرونی کسب و کار

از مهم ترین مزایای طرح کسب و کار برای کارآفرینان شناسایی عوامل درونی و محیطی درگیر و اجزای کسب و کار است که با شناسایی این عوامل تشخیص تاثیر این عوامل بر کسب و کار در حال راه اندازی نیز آسان میشود.اگر بیزینس پلن business plan به درستی نوشته شود قضاوت در مورد سرمایه گذاری و یا عدم سرمایه گذاری توسط سرمایه گذاران یا وام دهندگان آسان تر میشود. در نظرداشته باشید اگر طرح تجاری کسب و کار کارآفرینان به درستی نوشته نشود نمیتواند توجیهی برای جذب سرمایه گذاران باشد درخواست مشاوره

پکیج های طرح کسب و کار

  • پکیج طلایی

    $
    • طراحی و تعیین ماموریت ،استراتژی و اهداف بلند مدت
    • طراحی چارت سازمانی و شرح وظایف
    • شناسایی و درک بازار
    • تدوین نحوه تولید وکنترل محصول / خدمت و فرآیندهای بهبود مستمرآن
    • تعیین استراتژی های تبلیغات و بازاریابی
    • تعیین هزینه های سرمایه گذاری
  • پکیج نقره ای

    $
    • تدوین مشخصات شرکت و ماموریت کسب و کار
    • معرفی اعضای تیم مدیریت ، چارت سازمانی و تعداد نیروی انسانی
    • تدوین وضعیت بازار و رقبا
    • معرفی محصول یا خدمت
    • تعیین استراتژی های بازاریابی و تعیین طرح های بازاریابی
    • تنظیم و تدوین صورت های مالی

مراحل طرح کسب و کار

معرفی محصول یا خدمات و نحوه تولید
تحلیل بازار و رقبا و شناسایی بازار مناسب
توصیف کسب و کار، چشم انداز، و اهداف شرکت
خلاصه مدیریتی از ماموریت ها و اهداف
برنامه مالی و تعیین هزینه های سرمایه گذاری
بازاریابی و فروش و تعیین استراتژی های بازاریابی